maandag 16 november 2009

Magnolia tijdens de Kreadoe 2009







Dit jaar ben ik voor het eerst op de KreaDoe geweest in Utrecht. Ik heb mogen helpen op de stand van Magnolia Rubberstamps. Wat zijn Barbro en John ontzettend lieve mensen!

Ik ben sinds dit jaar lid van het Design Team en ik was zeer blij dat ik op de stand mocht helpen. De 2 dagen dat ik er was zijn werkelijk voorbij gevlogen, voor ik het wist was het al 17.00 uur.

Ik heb zoveel lieve, leuke mensen ontmoet die hebben gekeken naar mijn werk, die hebben geluisterd naar wat uitleg over Distress Inkt. Het was overweldigend en heel gezellig. Wat heb ik van jullie leuke en lieve reacties gehad. Allemaal hartelijk bedankt!

Veel liefs,
Monique.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, Ik vond de beurs ook erg leuk en de Magnolia stand helemaal super natuurlijk! Ook ik heb je even 'live aan het werk' gezien. Lijkt me inderdaad erg leuk, zo'n evenement:) Complimenten voor je kaarten! Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,

    Voor mij is het ook leuk een aantal van mijn volgers te ontmoeten. Ik vond de stand zelf net een snoepkraam, heel verleidelijk. Ik hoop dat je het leuk vond me te ontmoeten en ik hoop dat we elkaar, wellicht op de ArtSpecially, nogmaals zullen treffen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Kim,

    The fair was very bussy, but there were very nice people, so it was night before I knew it. I told Barbro and John that I love your designs. They are all very beautiful. They told me how nice you are and that you have helped them on the fair in England. I sure hope we will meet one day.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! I like this a lot. I like everything about it, the dekorations, the papers, the image and the whole design of it. Very nice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Johanna,

    Thank you! It was very nice to be on the fair with Barbro and John. You make beautiful creations yourself, they are really stunning!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen