donderdag 5 november 2009

Tilda's Chocolate Box












Ik kon het niet laten om met deze lieve stempels van Magnolia een Chocolade Cadeaubox te maken. Tilda is te schattig. Ik heb de kleuren van de doos eenvoudig gehouden waardoor Tilda echt opvalt.


Voor deze doos heb ik het papier van Magnolia gebruikt uit de Yummie for your Tummy collectie. Je kunt met dit papier eindeloos combineren.

De bloemen zijn van Prima Marketing en de blaadjes en de vlinder heb ik met ponzen van Martha Stewart gemaakt.


Het ronde onderzettertje van papier komt bij een zaak uit Haarlem vandaan waar ze huishoudelijke artikelen verkopen, ik heb haar ingespoten met Glimmer Mist.


Het kant komt bij een plaatselijke hobbywinkel vandaan.


De swirl met strass kun je bij o.a. het scrapbookdepot kopen.


Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Milled Lavender, Weathered Wood, Black Soot, Tea Dye, Walnut Stain, Frayed Burlap, Tattered Rose, Fired Brick, Brushed Cordoroy, Vintage Photo en Dusty Concord.


Om het geheel af te maken heb ik hier en daar wat Stickles gebruikt.


Veel liefs,
Monique.

29 opmerkingen:

  1. How Cute! Have you made this box?... Beautiful... Love your colouring! and the way you have put this together is great...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It´s georgious!!!!! :o)
    Sanne, Sweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Sol,

    Yes, I have made this box with paper from the Yummy for your Tummy Collection from Magnolia.
    Have a nice day!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Joyce,

    Het was voor mij de eerste keer, maar ik ben blij met dit resultaat. Ik wens je alvast een prettig weekend met je mannen!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Sanne,

    As you can see, all the good things come from Sweden. Magnolia is so adorrable. In about 2 weeks I will meet Barbro and John from Magnolia in person. I will help them out overhere at the Kreadoe in Holland.
    Have a nice weekend!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat vind ik dit gaaf zeg!!!
    Echt heel mooi geworden.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,

    Ja, de doos is leuk geworden he? Weer eens iets anders dan het standaard doosje dat je bij de banketbakker krijgt met zo'n grote strik. Een heel fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt geweldig geworden. Ik vind het inkleuren met distress inkt er mooier uitzien dan met de copic markers. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ineke,

    Weet je wat, ik heb nog nooit in het echt een kaart gezien die gekleurd is met Copic Markers.Ik zie ze wel op het Internet, dan heb ik het gevoel dat de kleuren wat harder zijn. Ik ga 14 en 15 november bij Magnolia op de beurs in Utrecht helpen. Zij hebben altijd kaarten van ons team mee heb ik begrepen, misschien kan ik het dan eens in het echt bekijken. Alvast een heel fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Monique, wat ziet de chocolate box er geweldig uit zeg! Echt héél mooi. En ja dat papier...zo mooi.
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Inge,

    Dank je wel. Ik heb net even op jouw blogblom gekeken. Je maakt zelf ook ontzetttend gave dingen. Alvast een gezellig weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Monique
    wat is die geweldigggggggggggg
    helemaal super alles heel mooi
    fijn weekend
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo monique , dit is een absoluut gave chocolade box , prachtig uitgewerkt ! Een toppertje !! Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lenny,

    Wat weer een lieve reactie. Dank je wel.
    Jij ook een heel fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Ingrid,

    Ik vond hem inderdaad ook gaaf en heel leuk om te maken. Dank je wel.
    Een heel gezellig weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Monique,

    Ik heb de doos al in het echie gezien maar toch nog even een reactie van deze kant.
    Helemaal leuk,ik ga ook even wat klooien met me nieuwe aankoop.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Kim,

    Thank you for your kind mail. Sometimes it is nice to try something new. Have a nice weekend!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Esther,

    Ja, leuk he, dat je hem al in het echt gezien hebt. Ik hoop dat het gaat lukken met je Scor-Pal. Veel succes en een prettig weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Monique,

    wat een snoepie weer,en die pareltjes
    op haar schoentjes ooo lief hoor!!
    Ik ga de score-pal op de kreadoe kopen,lijkt me erg leuk om zelf mee te werken,en niet te kijken,daar leren we niet van toch! lol

    Heel fijn weekend

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sonja,

    Leuk, met een Scor-Pal kun je hele leuke dingen maken. Op de site van Scor-Pal kun je leuke voorbeelden vinden. Een prettig weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettende leuke chocolate box het is ook zulk leuk papier wij zitten er ook op te wachten als het goed is krijgen we het deze week.We kunnen niet wachten om er iets mee te gaan doen. Schitterend gedann.

    groetjes Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Merit en Annemarie,

    Je kunt met deze papierserie heel veel kanten uit. De kwaliteit is super. Mooi stevig. Ik kan me voorstellen dat jullie haast niet kunnen wachten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat super mooi en wat maak jij geweldige dingen ik ben maar gelijk volger geworden je mag bij ook komen kijken hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Hetty,

    Wat leuk, nu volg je beide blogs van mij. Helemaal leuk. Kom je nog naar de Kreadoe? Ik ben daar in ieder geval zaterdag en hoogstwaarschijnlijk ook zondag. Sorry dat ik zo laat je bericht heb geplaatst, maar ik moest vandaag eerst werken.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit een snoepje geworden zeg! echt geweldig gewoon. En ja, dat papier dat moet je gewoon gebruiken. Het is zo mooi. En het werkt erg lekker.

    Liefs, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Martha,

    Ja, het papier is prachtig van Magnolia. Lekker stevig om iets als dit mee te maken en ik vind het prachtige kleuren die super op elkaar zijn afgestemd. Dat vind je terug in alle series die Magnolia uitbrengt. We zijn dus erg verwend!

    Veel lies,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Monique,

    jeetje zeg wat een mooie kaarten
    heb ze ook bewonderd tijdens de kreadoe dagen
    en de kleuren van distresse inkt zijn echt prachtig mooi.
    zelf heb ik daar nog nooit mee gewerkt maar denk toch om de eerste kleurtjes binnenkort aan te schaffen (werk nu met derwentpotloden). vraagje: welke kleuren kan je in eerste instantie het beste aanschaffen zeg maar de basiskleuren en mijn tweede vraag is gaat de inkt eigenlijk lang mee? wilde eerst Copic Markers aanschaffen maar hoorde toch niet zulke goede verhalen erover (gaat niet lang mee gauw uitgedroogd en heel vaak gaat inkleuren niet zoals het zou moeten wezen). Hoe gaat het eigenlijk met distress inkt het inkleuren qua overvloeien gaat dat als beginner makkelijk?

    Groetjes
    Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Edith,

    Sorry dat ik nu pas mail, ik moest vandaag werken. Als je met Distress Inkt begint te werken heb je het volgende nodig: StazOn, bijv. jet black, deze inkt loopt niet weg als je met water gaat werken. Ik stempel altijd op aquarel papier van Terschelling, glad, 300 gr. maar om te beginnen kun je het ook op een blok van Action proberen. Je hebt een waterbrush met fijne punt nodig(geel). Als je op de beurs was heb je gezien dat ik de pads op een stuk mica druk, zo blijft de inkt nat en kun je het rustig laten liggen. Ik raad je aan de volgende kleuren op je lijstje te zetten: Tattered Rose, Fired Brick, Walnut Stain, Black Soot, Peeled Paint, Faded Jeans, Weathered Wood, Milled Lavender en Vintage Photo. Op http://www.miekelotte.nl kun je de inkt betaalbaar kopen. Je vult je waterbrush met water, houdt een stukje keukenpapier bij de hand. Druk zachtjes in de pen en dep hem dan enigzins droog met het papier. Doop je kwast in de inkt, begin aan de buitenrand en ga dan naar binnen, de kleur wordt zo lichter. Zo kun je gemakkelijk diepte krijgen. Over copics weet ik niets, sorry. Daar heb ik nog nooit mee gewerkt. Ik hoop dat het gaat lukken, het is niet moeilijk, je moet even het gevoel krijgen hoe nat je kwast moet zijn. Veel succes! Als je nog iets wilt weten, laat het me maar weten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen