maandag 16 november 2009

KreaDoe Magnolia Cadeau Box









Deze doos heb ik tijdens de KreaDoe op de Magnolia Stand gemaakt. De vorm van de doos heb ik met een mal van Rayher gemaakt. Je kunt van dit merk allerlei leuke mallen kopen. Als je op de volgende link drukt ga je naar Miekelotte. Je kunt daar de mallen vinden onder het kopje "embossing- en snijmallen" verschilende leuke modellen doosjes in verschillende maten en vormen. De link is http://www.miekelotte.nl/ daarnaast heeft ze ook de nieuwste Magnoliastempels en het bijbehorende Scrappapier.

Het papier dat ik heb gebruikt is Cardstock van Magnolia.

De schattige stempel van Tilda komt uit de laatste Kerstcollectie, ze heet Wrapped Tilda.

De sterren heb ik gemaakt met verschillende ponzen van Martha Stewart. Daarna heb ik ze met een spons "oud" gemaakt, met 3-D kit op elkaar geplakt en afgemaakt met een pareltje.

De prachtige bloemen komen uit de Magnolia Shop, ze waren op de beurs te koop. Werkelijk prachtig. Binnenkort verkoopt Harlekino ze in hun Webwinkel. Een echte Must Have.

De strass en de belletjes komen uit een plaatselijke hobbywinkel.

Ik heb voor deze doos o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Vintage Photo, Walnut Stain, Antique Linen, Old Paper, Frayed Burlap, Tattered Rose, Fired Brick, Black Soot en Weathered Wood.

Om het doosje een feestelijk tintje te geven heb ik Stickles gebruikt.

Ik vond de KreaDoe ontzettend gezellig en ik heb veel lieve mensen ontmoet. Dank jullie wel!

Veel liefs,
Monique.

29 opmerkingen:

  1. Wat schitterend Monique!! Zo sfeervol! En wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad tijdens de KreaDoe!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Loes,

    Het was echt heel gezellig. Het duurde veel langer dan normaal eer ik de doos afhad, maar er waren ook zoveel lieve, enthousiaste mensen. De volgende beurs waar ik Magnolia ga helpen is op de ArtSpecially. Was het alvast maar april!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Ik vond het echt leuk om je op de KreaDoe tegen tekomen.....zo onverwacht dat we met elkaar een praatje maakte, gezellig!
    Oooh.. je creaties zijn op je blog al helemaal super, maar in levende live whaaa... in een woord GEWELDIG, stuk voor stuk.
    Enuh..... die Magnolia Cadeau Box Super mooi gedaan meis!

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf en prachtig doosje heb je gemaakt, echt geweldig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline,

    Dank je wel, het was wel een project van een dag, maar het was ook zo ontzettend leuk.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Monique
    Leuk om je eens in het echt te zien.Kijk natuurlijk geregeld even op je blog.De cadeau box is in het echt veel mooier.haha
    Groetjes esther joysscrapandstamps

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Het is voor mij net zo leuk om jullie in het echt te ontmoeten, ik hoop zeer zeker dat we elkaar weer zullen treffen. Gezellig. Ik vond het ook leuk om met jullie contact te hebben, het was voor mij de eerste keer voor het publiek. Bedankt voor je lieve reactie!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Esther,

    Leuk dat je even een berichtje voor me hebt achtergelaten. We hebben elkaar op de beurs gesproken, je was nog maar net begonnen met je webwinkel. Ik vond het heel leuk je te ontmoeten. Ik zei toch al, in het echt zijn de kleuren altijd net iets mooier, maar zo kunnen de mensen die niet op de beurs waren toch een indruk krijgen hoe het was. Ik vond het fantastisch er te zijn. Ik hoop natuurlijk dat je webwinkel een groot succes wordt. Wellicht treffen we elkaar weer op de ArtSpecially in Zeist!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Kim,

    I saw your creation of a advent box and other creations from you at the fair. They are really stunning! The fair, Barbro and John, it was all a great experience. They were very nice and sweet to me. Love to work for them!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook Deze Monique geweldig super
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,

    Ik had de box al gezien maar het lijkt wel hoe meer je er maakt hoe leuker ze worden.Terwijl de eerste al super leuk was.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Monique,
    leuk om je hele ervaring mee te mogen lezen:)
    Natuurlijk ook ontzettend leuk dat je wat foto`s geplaatst heb van de Magnoliastand.

    Je doosje is werkelijk weer schattig,mooi en lekker 1 kleurig allemaal.de roosjes zijn inderdaad prachtig,ik heb ze ook gekocht.
    wat vond je van de ministamps.was dat een foute druk soms.
    O,ja..heb je het ruitjes papier helemaal geschuurd.

    Liefs sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lenny,

    Dank je wel. Het is wel het doosje waar ik ooit het langst over heb gedaan. Dus met liefde gemaakt kun je wel zeggen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Monique,

    jeetje wat ontzettend mooi weer zeg!
    Echt een mooie sfeer gaat er van uit, prachtig gewoon.
    Ik hou harlekino in de gaten, deed ik al want, bestel daar regelmatig..hihi.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Esther,

    Ja, je wordt er misschien handiger in. Ik vind deze kleuren ook zo leuk. Nog een prettige dag!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja,

    Over de ministamps, dat zijn juist speciale stempels, alleen verkrijgbaar op beurzen. Ze zijn schattig. Ik heb ze ook. Het papier is gewoon zo, ik heb alleen de randen gescheurd en met een Distresser bewerkt.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Marianne,

    Als je je abonneert op de nieuwsbrief van Harlekino, dan kan het niet missen! Ze prijzen alles zeer scherp. Altijd leuk.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij was schitterend op de KreaDoe heb er met bewondering naar gekeken maar super dat ik hem nu ook hier op je blog weer kan zien.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Ellen,

    Dank je wel. Voor mij was het de eerste keer dat ik voor Magnolia op de beurs was. Ik vond het super. Heel leuk om ook mensen die me volgen op het blog te ontmoeten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    ik heb idd de nieuwsbrief want ze prijzen het zeer leuk!!
    Van de zo,mer waren we in de buurt op vakantie en ben ook in de winkel langs gegaan erg leuk!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marianne,

    Ja, dat is natuurlijk helemaal leuk. Het zijn trouwens zeer aardige mensen, de prijzen zijn goed en ze hebben een breed assortiment.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Monique,
    Wat leuk dat je in het designteam van Magnolia zit. Gefeliciteerd.
    Jammer dat ik je niet gezien heb. Ook ik ben Magnolia verslaafd. De eerste stempels van Magnolia had ik GEWONNEN! Je snapt wel hoe mijn kerstkaarten er uit gaan zien dit jaar. Niet zo volmaakt als bij jou, maar toch leuk.
    Ik wens je heel veel succes,
    veel liefs,
    Ineke van den Akker

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Monique,
    Via het blad "Magnolia magazine" kwam ik op je blog. Complimenten voor je prachtige kaarten. En de giftbox....geweldig!!!
    Vind je het goed als ik volger van je blog wordt?? Ik heb op de webwinkel van Miekelotte zitten kijken, welke mal je gebruikt hebt voor de doos. Ik kwam er niet echt uit.
    (heb geloof ik een leesbril nodig;))
    Wil jij misschien aan mij vertellen welke dat het is?
    Ik kom regelmatig nog eens bij je buurten hoor!'
    groetjes
    Neline
    http://neline-mycardcreations.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Ineke,

    Wat heet perfect? Het is vooral belangrijk dat je het leuk vind om een kaart te maken. Kijk maar uit dat je niet het Magnolia Virus krijgt! Eenmaal verslaafd, dan kom je er niet meer vanaf.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Neline,

    Even een berichtje voor jou. Ik vind het ontzettend leuk dat je mijn blog gaat volgen. Het doosje kun je bij Miekelotte kopen, eerst het kopje embossing- en snijmallen aanklikken, dan het kopje mallen, dan doosjes-mallen, en dan is het de grote vierkante doos van 29,5 x 29,5 cm. Hij staat wat meer naar beneden. Ik hoop dat het zo gaat lukken, veel succes.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Monique

    wat een fantastisch leuk doosje!
    (Weer een idee opgedaan!)

    Maar wat was ik blij vandaag toen de post kwam met de stempels!
    Helemaal geweldig!
    En wat een leuke mini's, heel erg bedankt en wil je mijn dank ook overbrengen aan John en Barbro?

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Marion,

    Ik ben blij dat je de stempels hebt ontvangen!
    Ik zal John en Barbro mailen hoor. Nu kun jij tenminste lekker freubelen. Ik vind de mini's echt leuk, helaas zijn ze alleen op beurzen te koop. Veel plezier met je stempels!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Monique this box is beautiful! Thank you for the great idea, I love the colours and all the details!

    Hugs,
    Serena

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Serena,

    Thank you for your kind mail. It is always very nice to give away a box like this. This one is at the Magnolia Store right now because they loved it also very much. I wish you a Happy and Creative New Year!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen