dinsdag 10 november 2009

Tilda and Edwin dancing on ice




Deze kaart heb ik gemaakt met een stempel uit de wintercollectie van Magnolia 2008. Ik vind het een heel schattige stempel die een gezellig sfeertje uitstraalt. De NorthPole 25 stempel komt ook uit de Kerstcollectie van 2008.

Ik heb creme cardstock gebruikt.

Het papier komt uit de nieuwe serie van BoBunny en uit de Dear Santa Collection van KaiserCraft.

De sterren heb ik gemaakt met verschillende ponsen van Martha Stewart.

De pareltjes komen uit de Magnoliawinkel in Zweden.

De roosjes zijn van Prima Marketing en de kanten rand komt uit een winkel in Heemskerk.

Ik heb o.a. de volgend kleuren Distress Inkt gebruikt:
Fired Brick, Aged Mahogany, Walnut Stain, Peeled Paint, Faded Jeans, Black Soot, Old Paper, Weathered Wood, Antique Linen, Scattered Straw, Vintage Photo en Brushed Corduroy.

Op de bontrandjes heb ik Stickles gebruikt.

Veel liefs,
Monique.

35 opmerkingen:

  1. Juweeltje weer Monique:)

    wat zijn ze schattig deze twee.
    en wat doen die stickles het leuk bij vintage hè.mooi geinkt zeg!!
    en het papier supermooi net zoals de leuke stempel Nothpole.

    weet je mijn adres nog hihi.
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Monique het is weer n pracht creatie. Heerlijk gewoon om op jou blog rond te kijken.
    Ik heb trouwens wat voor je op mijn blog staan.
    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,

    Dank je wel hoor. Sorry, ik ben nog niet op je blog geweest, vandaag erg druk gehad. Thomas heeft 2 proefwerken morgen, Kees was laat thuis. Je begrijpt het al. Eerst de kids en Kees dan pas Monique. Ik ga nu snel kijken!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje Monique, echt prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Margreet,

    Dank je wel voor dit compliment. Helemaal te gek. Ik ben nogal nieuwsgierig, ik ga dus direct kijken!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline,

    Wat een lieve reactie. Dank je wel. Ik probeer ieder keer iets anders te maken. De stempels van vorige winter zijn net als de collectie van deze winter ontzettend leuk om mee te werken. Vandaar dit kaartje.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Kim,

    I always love to hear from you. Everytime you are so kind to me. This weekend I will meet Barbro and John from Magnolia. I will help them out on the fair in Utrecht. I am looking forward to meet them again, they are very nice people, just like you. Thank you for always responding. Have a nice evening!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Simply gorgeous!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Darcie,

    Thank you! Love to hear from you, you are so far away overthere in Canada but if I hear from you, you are so close. Have a nice day, overhere we are going for a goodnight sleep!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje weer Monique
    geweldige kleuren super
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lenny,

    De stempel is zo schattig, dan is het niet moeilijk om er iets liefs mee te maken. Ik wens je een heel gezellige dag.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhhhhh ik val haast van mijn stoel hier, jeetje wat mooi weer!!
    Echt geweldig mooi!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marianne,

    Blijf rustig zitten, het is maar een kaart. Ik moest wel lachten toen ik je berichtje las. Nog een gezellige dag.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige sfeervolle kaart Monique!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi monique,

    wat een prachtige kaart!! echt helemaal geweldig. maar niet anders gewend natuurlijk. kan hier altijd heerlijk veel inspiratie opdoen!!

    en van harte gefeliciteerd met de toelating tot het magnolia design team!! daar ben jij helemaal op je plek!! heel erg gaaf!!

    Veel Liefs,
    Winnie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Winnie,

    Ja, soms heb je wat geluk nodig, maar het is ontzettend leuk om tot het Team te behoren. We zijn natuurlijk, naast het maken van kaarten e.d. hard bezig met de volgende MagnoliaInk. Het is heel erg leuk om met allemaal creatieve mensen samen een blad te maken. Komend weekend ben ik op de KreaDoe bij de stand van Magnolia in Utrecht te vinden, dus als je het leuk vindt ........ loop gerust even langs.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Loes,

    Met dit weer heb ik alleen maar zin om lekker binnen te zitten knutselen. Dat vind ik echt gezellig. Daarnaast wordt het tijd om weer wat Kerstkaartjes te maken.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Monique,

    Leuke kaart weer geworden hoor.
    Zie je wel dat je er wat mee kon met die pons.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Esther,

    Ja, die pons past perfect bij de ander Martha Stewart ponzen. Helemaal top.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Monique, bedankt voor het nog signeren van mn magnolia ink magazine op de kreadoe, nog meer fans gehad hihi,, ik heb je blog bekeken vind die super hoor, prachtige kaarten maak je, en ik vind die box zo mooi ,ik denk dat ik zo ook iets ga maken, in iedergeval ik ben nu volger,en ga zo door groetjess Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Monique,
    Ik heb je vandaag ontmoet op de CreaDoe bij de Magnolia stand (waar we niet weg te slaan waren :-)) Ben direct vanavond even op je blog gaan kijken en wat maak jij ontzettend mooie dingen zeg! Leuk om te zien hoe jij je stempeltjes inkleurd met distress inkt. Ik wil dat toch ook maar eens gaan proberen! Meestal kleur ik de stempels in met aquarelpotlood. Meteen dus maar een aantal kleuren aangeschaft en morgen lekker een knutsel dagje doen samen met mijn dochters!
    Leuk je ontmoet te hebben en ik zal je blog zeker vaker bezoeken!
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Christa,

    Een beetje laat, maar toch. Ik moest even bijkomen van de beurs, gezellig een bakkie koffie met taart, lekker eten en nu nog snel even naar mijn blog. Ik vond het ontzettend leuk dat ik je vandaag ontmoet heb en voelde me bijzonder toen je vroeg om mijn handtekening. Dank je wel. Wellicht zullen we elkaar nog eens op een beurs tegenkomen. Voor nu wens ik je nog een gezellig weekend. Ik ga morgen nog een dagje naar de KreaDoe, ik vond het reuze leuk je te hebben ontmoet.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Linda,

    Het was vandaag erg gezellig op de beurs. Ik vond het in ieder geval ontzettend leuk om zoveel mensen te ontmoeten en te helpen. Ik hoop dat het je gaat lukken met de inkt. Ik weet niet of ik het je verteld heb, maar het beste kun je de stempel met StazOn stempelen. Deze is zeker watervast en gebruik vooral glad aquarel papier. Veel succes en mocht je vragen hebben, laat gerust een berichtje achter. Dan geef ik je, als ik kan een antwoord.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Monique

    Ook ik hen je vanmiddag op de KreaDoe ontmoet en wil je nog heel erg bedanken voor je uitleg over de distressinkt techniek. Ik heb de waterpen (blenderpen heet hij geloof ik officieel)gevonden bij Scrapbookdepot en ga er vanavond nog mee aan de slag. Jou ingekleurde magnolia's zijn zooooo mooi en zo lekker vintage, helemaal mijn smaak ik blijf je blog volgen hoor :-))

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Ellen,

    Leuk dat het je gelukt is de waterbrush te bemachtigen. Ik wist niet dat dat de officiele naam was. Ik hoop dat het gaat lukken en dat je veel plezier hebt met mijn blog en als je vragen hebt, stel ze gerust, ik zal proberen je te helpen. Nog een heel plezierige avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hai Monique,

    Nogmaals bedankt dat je me hebt willen uitleggen hoe je de rode wangetjes inkleurt, helemaal top.
    Ga het morgen eens uit proberen.

    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Helga,

    Ik denk dat het je gaat lukken, op de beurs ging het ook goed. Mocht je nog vragen hebben, je kan mij altijd even een berichtje sturen, dan zal ik, als ik kan, je helpen. Nog een hele fijne avond.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Monique hier ben ik weer. Ik wil graag wat Distress stempelinkt gaan bestellen maar vroeg me ineens af met welke kleuren jij de huid en de wangetjes inkleurd ?
    Heb vandaag een mooie map aquarelpapier gekocht van het merk Canson , ja ik wilde het toch maar gelijk goed doen en de stempelafdrukjes zijn gelijk al zo mooi op dit papier.
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Ellen,

    Ik ken het merk papier niet, maar als het maar glad aquarel papier is, dan gaat het lukken. De huid maak je met de kleuren Tattered Rose en voor een klein huidskleurig tintje, meng je dat op je mica met een klein beetje Vintage Photo. Als je roze wangentjes wilt kun je Worn Lipstick of Fired Brick gebruiken. (Ik gebruik altijd de laatste, dat is wat meer roze rood). Veel succes en als je nog vragen hebt, laat het me gerust weten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Enrom bedankt voor je antwoord monique :-))
    En ja het is glad papier maar je ziet nog wel iets structuur maar dat hoort toch bij dit papier helemaal super glad heb ik niet gezien.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Ellen,

    Geen dank hoor, graag gedaan. Ik heb op je nieuwe blog gekeken en een berichtje voor je achtergelaten. Af en toe kijk ik even. Ik hoop dat het gaat lukken, dan zie ik dat hopelijk op je blog. Mocht je nog andere vragen hebben, mail me gerust. Nog een hele fijne dag!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hallo monique ik wil je nog heel hartelijk bedanken voor je enthousiasme op de art especcially en je hulp bij het inkleuren Wat ik graag van je wil weten is de naam van het aquarelpapier en hoeveel grams corrie de jong

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wil je me de naam van het aquarelpapier even mailen aub heb je dit soms bij gerard smid in haarlem gehaald groetjes en bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Corrie,

    Ik wil jou ook bedanken voor het gezellige weekend. Het was voor mij onvergetelijk, ik heb zo veel plezier gehad. Het papier dat ik gebruik is van Terschelling. Het is 300 grams papier en op de voorkant van het blok staat in een bruin ovaal het woord GLAD. Dit is heel belangrijk want op gewoon aquarel papier gaat je werk lopen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Corrie,

    Ik zou je wel willen mailen maar dat lukt niet, ik krijg geen toestemming om via jou account bij je te komen. Dat heb ik net geprobeerd. Ik koop mijn papier bij Miekelotte, de link vind je hier rechts op mijn blog of bij Bob Hes in Heemskerk. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen