zondag 22 november 2009

Good Morning Tilda, Merry Christmas!



Deze kaart heb ik gemaakt met een stempel uit de nieuwste Kerstcollectie van Magnolia. De tekststempel komt eveneens uit deze collectie. Bij www.miekelotte.nl heb je een uitgebreide keuze uit deze collectie en daar kun je ook stempels uit eerder collecties vinden. Daarnaast verkoopt ze ook het papier van Magnolia.

Deze kaart heb ik op witte Cardstock gemaakt.

Het papier komt uit de Kerstcollectie van Magnolia.

Het kant heb ik van Miekelotte gekregen. Echt heel mooi, met gehaakte randjes.

De bloemen die ik heb gebruikt komen uit de Magnolia winkel.

De randjes zijn geponst met een pons van Mary Stewart.

Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Vintage Photo, Tattered Rose, Fired Brick, Milled Lavender, Weathered Wood, Dusty Concord, Frayed Burlap, Dried Marigold en Walnut Stain.

Om het af te maken heb ik wat Stickles gebruikt.

Veel liefs,
Monique.

53 opmerkingen:

  1. Hallo Monique
    wat een super kaart is weer en je blog vind ik ook helemaal toppppppp
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal te gek je kaart bedankt voor de link nnar de webshop groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaatje Monique!!

    Gr. Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique,

    die Karte ist wunderschön, so auch Dein Blog, im Moment bin ich auch von den Magnolia Stempeln ganz verzaubert.

    LG Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! ook erg mooi ingekleurd xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW...... echt super gewoon ik kwijl weer de slabbers vliegen hier er doorheen hahahaha.
    Echt prachtig!

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique, Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Helemaal super...ik kan niet wachten totdat de bloemetjes hier in Holland te koop zijn;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lenny,

    Wat lief weer van je, je bent vaak de eerste die de nieuwe kaart ziet. De Magnoliaatjes zijn echt super van de Kerstcollectie.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Christa,

    Pas maar op, voor je het weet zie je daar heel veel leuke dingen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Dank je wel voor je lieve reactie. Nog een heel fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ursula,

    Vielen dank für Ihren Mail. Ja, die Magnoliaatjes sind wirklich allen sehr allerliebst.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marley,

    Dank je wel. Ik ben zelf gek op deze kleuren. Misschien niet echte kerstkleuren, maar ik vind ze super.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne,

    Hou het nou toch droog, straks werkt je toetsenbord echt niet meer, kun je me geen mailtje meer sturen. Dat zou ik jammer vinden.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Neline,

    Ik weet niet wanneer ze hier op de markt komen, maar ik verwacht dat dat zeer spoedig zal zijn. Mocht ik er iets van zien, dan zal ik het zeggen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een sfeer! Zo schitterend Monique!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Loes,

    Dit zijn toch wel complimenten waar je blij van wordt. Dank je wel. Nog een fijne avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh wowww Monique,wat een schitterende kaarten staan hier.
    Prachtig papier en stempels.
    Mooie details.
    Het is echt een lust .
    Jammer dat je zo ver weg woond,anders kwam ik bij jou in de leer om met inkt in te kleuren.
    Dat lukt me nog niet zo.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Monique,

    ik ben echt een fan van je kaartjes, ze zijn gewoon perfect en tot in de puntjes afgewerkt!
    Ik heb in september ook de wintercollectie van Magnolia besteld, weet jij wanneer ze ongeveer in België aankomen?

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt. En dat paars is echt prachtig. Maar het is dan ook mijn lievelingskleur.
    Groetjs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Monique,

    De kaart is weer super, ben nog steeds aan het oefenen met de wangetje,maar het gaat al beter, hoor.

    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello Kim,

    Thank you very much. Have a nice evening!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Riet,

    Als je vragen hebt over de kleuren, of je wilt graag gedetailleerd iets weten over de inkt dan mag je dat gerust doen. Ik zal dan proberen je op weg te helpen. Wie weet lukt het dan wel. Dus vraag het gerust.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Lins,

    De winterkit zal de laatste week van november of de eerste week van december in de bus moeten liggen. Ik was vorige week op de beurs in Utrecht en heb daar 2 dagen met de mensen van Magnolia gewerkt. Zij vertelden mij dit. Dus nog heel even wachten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Bianca,

    Dank je wel hoor. Paars, grijs blauw en creme zijn mijn lievelingskleuren als het gaat om Distress Inkt. Ik vind de tonen zo mooi. Het is weer eens iets heel anders voor de Kerst.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje Monique.
    (heeft verder niet veel meer woorden nodig)

    Gr.Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Helga,

    Leuk dat je het blijft proberen met de wangetjes. Hou ze goed vochtig, niet te veel inkt tegelijk en houd er een keukenpapiertje bij. Het moet gewoon lukken. Op de beurs had je het snel door. Ik hoop je op een andere beurs nog een keer te ontmoeten, wedden dat je het dan onder de knie hebt?

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Monique,
    Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt!
    Deze stempel is ook zooooo lief!
    Ben nu ook mijn stempels aan het inkleuren met distress inkt, ik moet nog wel een paar kleurtjes aanschaffen maar ik vind het heel mooi om mee te werken.
    Kleur jij trouwens in met de refillers of met de inktpads?
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Monique,

    bedankt voor je snelle reactie, hopelijk kan ik dan nog enkele leuke kerstkaarten maken.

    Het is echt fijn dat je al jouw leuke ideeën aan ons wil tonen!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook deze is weer prachtig Monique. De kleuren zijn ook zo mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Agnes,

    Hier doe ik het voor! Dank je wel.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Linda,

    Ik gebruik zelf de inktpads. Ik druk de kleuren op een stuk mica, dat kun je rustig laten liggen, het droogt niet op. Ik heb voor de inktpads gekozen omdat ik ook nog weleens stempel met deze inkt. De refillers zijn ook prima, alleen dan kun je de kleuren niet gebruiken voor een stempel. De stempel zelf zet ik trouwens met StazOn Inkt Jet Black.
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Succes!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Lins,

    Graag gedaan hoor. Ik heb begrepen dat de winterkit andere stempels bevat dan de Kerstserie, dus ik ben benieuwd! Veel succes met je kaartjes.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Jacqueline,

    Dank je wel. Ik ben zelf echt gek op dit soort kleuren. Het zijn echte Vintage kleuren.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hello Monique!

    Oh your card is so beautiful! Love it! (well... I love all of your cards! ;o))
    Your colouring with Distress Inks is amazing, and you always put so many gorgeous details into your work.

    Hugs from Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hello Hanna,

    Thank you for your kind mail. I saw a few of your cards in Utrecht at the Kreadoe. Barbro had the card from Halloween with her, it is so stunning beautiful. You make such adorrable cards yourself.

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. GOR-GE-OUS!!!!!!!!!!!

    wat is het toch heerlijk om even bij jou
    te spieken.het is weer een Juweeltje Monique:)

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. echt weer een prachtige kaart Monique , het leuke stempeltje is zo mooi ingekleurd en alles past mooi bij elkaar !!! Weer een toppertje hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  38. This is So Gorgeous Monique!!..your coloring and details are Beautiful!..Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hello Ila,

    Thank you for your kind mail Ila, the stamps from Magnolia are so georgeous, they speek for themselves.

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Monique,

    Je kaarten zijn weer om verliefd op te worden!!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Monique,

    Wij hebben iets voor je kijk maar op onze blog.

    groetjes Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Sonja,

    Dank je wel! Ik was vandaag erg druk met MagnoliaInk, vandaar mijn late reactie.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Ingrid,

    Dank je wel voor je lieve mail. Ik doe mijn best iedere keer weer iets anders te maken. Ik hoop nog vaak van je te horen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo moeder en dochter!

    Dank jullie wel! Ik vond deze stempel gelijk zo schattig en dan wordt je zo hebberig. Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik had het druk met de nieuwe MagnoliaInk. Gelukkig heb ik de meeste opdrachten nu af en kan ik weer lekker verder gaan met Kerstkaarten maken! Nog een fijne avond.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Annemarie en Merit,

    Dank jullie wel voor jullie award. Ik ben altijd erg trots als ik dit van 1 en nu zelfs 2 van mijn volgers krijg. Ik zal hem straks op mijn blog plaatsen. Voor jullie allebei een dikke kus.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Monique,

    ik vind je kaartjes echt heel mooi en uit appreciatie voor al je creativiteit wil ik je graag toch nog een creative award schenken.

    Hier is ie dan, ik hoop dat je het leuk vindt:
    http://crealin.blogspot.com/2009/11/een-eerste-award.html

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Lins,

    Dank je wel! Natuurlijk ben ik blij met deze Award. Voor jou was het de eerste keer, maar je hebt hem dik verdient.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een schattig kaartje, je hebt een erg goede smaak!!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Durvina,

    Dank je wel voor je lieve mail. Deze serie is helemaal zo lief.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hallo monique, prachtige kaarten maak je zegggg ,ik ben je volger geworden, en ook ik kom uit de buurt namelijk haarlem, en kom vaak in moeders hobbypaleis, tot ziens misschien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Maris,

    Wat leuk, dan woon je vlak bij mij. Ik zou het leuk vinden als we elkaar een keer bij het Hobbypaleis treffen. Tot dan!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. WOW Monique! Simply stunning :) Gorgeous! I love this card!
    Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hello Darcie,

    Thank you for your kind reaction. I want to say, I am really sorry you have lost your grandfather this week. I hope you have nice and good memories of him, this will help you through these difficult times.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen